מטפלים ורופאים בישראל

בלוג שעוזר להבריא

רשת נגד יונים – עשויה למנוע מפגע בריאותי

ניווט מהיר

רשת נגד יונים היא הפתרון היעיל והפופולארי ביותר במטרה להרחיק יונים מהאזור בו אנו מתגוררים או עובדים. הרשתות למעשה מונעות מהיונים לקנן ולהתרבות באותו אזור ספציפי בו הן ממוקמות. כידוע, יונים מהוות מפגע בריאותי חמור, וזאת משום שהן נושאות איתן אינספור מחלות, זיהומים וחיידקים הנמצאים בעיקר בצואה שלהן. על גופן יש גם כינים. לכן, אנשים רבים הסובלים ממה שנקרא מכת יונים מחפשים פתרונות ולא תמיד יודעים במה לבחור. על סוגים ויתרונות של רשתות נגד יונים בפוסט הבא.

 

רשת ניילון שקופה

הדברת יונים הוא תהליך המנוגד לחוק ולכן נהוג לבצע הרחקת יונים. הרשת הראשונה עשויה ניילון מונופיל והיא שקופה לגמרי. היא מגיעה בכל מיני עוביים מ-0.3 ועד 0.8 מ“מ כאשר ההמלצה של בעלי המקצוע היא לרכוש רשת בין 0.6-0.7 מ“מ ולא פחות מזה. היא מתאימה לאזורים רחבים כמו מסתורי כביסה ובעלת מראה אסתטי. ההתקנה מעט מורכבת וכוללת כמה שלבים המתבצעים על ידי איש מקצוע- מרחיק יונים מקצועי.

 

רשת נגד יונים מפוליאתילן

מדובר ברשת עשויה פלסטיק שנחשבת לעמידה, אבל החיסרון שלה בהשוואה לרשת הקודמת, בא לידי ביטוי מעצם היותה דליקה מאוד לאש ולכן היום היא פחות פופולארית.

רשת מתכת נגד יונים

עשויה ממתכת שעברה תהליך גילוון  ולכן היא חסינה מאוד לאש ולאזורים עם טמפרטורות גבוהות קיצוניות או גגות שאטומים בזפת. החיסרון שלה הוא בהיבט האסתטי משום שהיא מאוד בולטת ולא ניתן להסתירה. בנוסף, היא לא עמידה כמו האחרות משום שעם השנים היא נוטה להחליד.

 

רשת פלסטיק

זולה ובשונה מהרשתות הקודמות, ניתן להתקין אותה באופן עצמאי. פחות מומלצת בשל רמת עמידות נמוכה יחסית וצבירה אבק.

WhatsApp
Facebook
Twitter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניווט מהיר

הנקראים ביותר
מעבר דירה עם חיות מחמד

מעבר דירה הוא תהליך שיש בו כמה וכמה מורכבויות ויש אנשים שצריכים למצוא את הדרך הטובה ביותר עבורם להתמודד עם המעבר ועם

גמילה מחומרים ממכרים

חלק מהחיים של הרבה מאד אנשים קשור קשר הדוק לשימוש בחומרים או תרופות שיש בהם מרכיבים שעלולים להיות תלותיים ולפתח להם התמכרות.

פרסום כתבה באתר

דילוג לתוכן